














































































Fiat 500X
- Airco
- Apple Carplay/Android Auto
- Apple Carplay / Android Auto voorbereiding (8EW)
- Blu Dipinto Di Blu, Grigio Moda (5DT)
- Cruise control
- Cruise Control (416)
Kenteken | NL K-571-LL |
---|---|
Carrosserie | SUV |
Bouwjaar | 2021 |
Kleur | Donker grijs metallic |
---|---|
Brandstof | Benzine |
Energielabel | C |
Transmissie | Handgeschakeld |
---|---|
Bekleding | Stof |
Aantal cilinders | 3 |
Aantal deuren | 5 |
---|---|
Acceleratie | 10,9 s |
Afmetingen in cm (L B H) | 426 X 180 X 160 |
BTW/Marge regeling | BTW is niet aftrekbaar |
---|---|
Cilinderinhoud | 999 CC |
Datum deel 1a | 06-01-2021 |
Gewicht | 1295 Kg |
---|---|
Koppel | 190 Nm |
Max trekgewicht | 1250 Kg |
Motorinhoud | 1.0 Liter |
---|---|
Verbruik per 100 km | 5,4 Liter |
Vermogen | 119 pk (88 kw) |
Airco |
Apple Carplay/Android Auto |
Apple Carplay / Android Auto voorbereiding (8EW) |
Blu Dipinto Di Blu, Grigio Moda (5DT) |
Cruise control |
Cruise Control (416) |
Handbediende airconditioning (025) |
Lichtmetalen velgen 16" |
Metaalkleur |
Achterbank in delen neerklapbaar |
Achterbank in gelijke delen neerklapbaar (195) |
Achteruitrijcamera |
Achteruitrij camera (9YN) |
Airbag(s) hoofd achter |
Airbag(s) hoofd voor |
Airbag(s) side voor |
Airbag bestuurder |
Airbag bestuurder (500) |
Airbag gordijn (614) |
Airbag passagier |
Airbag passagier (502) |
Airbag zijkant (505) |
Alarm klasse 1(startblokkering) |
Anti Blokkeer Systeem |
Anti doorSlip Regeling |
Armsteun voor |
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth |
Bandenspanningscontrolesysteem |
Bandenspanningscontrolesysteem (TPMS) (5YB) |
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar |
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar (450) |
Boordcomputer |
Brake Assist System |
Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar |
Buitenspiegels in carrosseriekleur |
Buitenspiegels in carrosseriekleur (976) |
Buitenspiegels verwarmd en elektrisch verstelbaar (041) |
Dab |
DAB (Digital Audio Broadcast) (RS9) |
Dimlichten automatisch |
Elektrische ramen achter |
Elektrische ramen voor |
Elektronische remkrachtverdeling |
Elektronische stabiliteitscontrole (ESP) (392) |
Elektronisch Stabiliteits Programma |
Hill hold functie |
Hoofdsteunen achter |
Keyless entry |
Keyless Entry & Go (GXD) |
Keyless start |
kunstlederen/stof bekleding |
Lane Assist (4JA) |
LED achterlichten |
LED achterlichten (LAY) |
LED dagrijverlichting |
LED dagrijverlichting (LMZ) |
Lederen stuurwiel |
Lederen versnellingspook |
Lendesteunen (verstelbaar) |
lichtsensor (051) |
Middenarmsteun vóór (132) |
Multimedia-voorbereiding |
Pack Comfort |
Parkeersensor achter |
Parkeersensoren achter (508) |
Parkeersensoren vóór (07N) |
Parkeersensor voor |
Radio |
Ramen vóór elektrisch bedienbaar met sneltoets (028) |
Regensensor |
Regensensor (347) |
Rijstrooksensor |
Rijstrooksensor met correctie |
Spraakbediening |
Start/stop systeem |
Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk |
Stuur verstelbaar |
Stuurwiel in hoogte en diepte verstelbaar (011) |
Stuurwiel multifunctioneel |
Traffic Sign Recognition (4JA) |
Uconnect navigatie met 7" touchscreen/Bluetooth®/Uconnect Live/DAB+ (UGE) |
Verkeersbord detectie |
Versnellingspookknop met leer bekleed (4VU) |

Autopas en RDW
Sinds 1991 registreerde de stichting Nationale Autopas (NAP) de tellerstanden van voertuigen. De RDW heeft die taak overgenomen. Ook heeft het de taak overgenomen om informatie te geven over tellerstanden. Alle informatie hierover vindt u op de website van de RDW.
Duidelijkheid over tellerstanden
De tellerstand van een voertuig heeft invloed op de prijs, de onderhoudscondities en de veiligheid van een voertuig. 5% van de gebruikte auto's in Nederland heeft een opzettelijk teruggedraaide teller. En dat terwijl het terugdraaien van tellers sinds 1 januari 2014 verboden is.
Als consument of erkenninghouder wilt u weten of de tellerstand klopt van het voertuig dat u wilt kopen. De RDW verzamelt tellerstanden van personenvoertuigen en lichte bedrijfswagens. Hierdoor ontstaat er bij zo'n voertuig een reeks tellerstanden, normaalgesproken is dit een oplopende reeks. Als de tellerstand wordt teruggedraaid, valt dat dus meteen op en is er sprake van tellerfraude. Door het registreren van tellerstanden op wettelijk voorgeschreven momenten, wil de RDW in samenwerking met NAP deze tellerfraude tegengaan.